مایه تأسف است که رژیم صهیونیستی همچنان به حملات خود ادامه میدهد؛ در حالی که طبق تعهدات پذیرفتهشده در تفاهمنامه، مسئولیت مستقیم متوقف کردن این تجاوزات، استقرار آتشبس و عقبنشینی از مناطق اشغالی بر عهده دولت آمریکا است.
۷ تیر ۱۴۰۵ - ۱۲:۴۱
کد مطلب: ۱۱۵۳۸۷۴
وزیر امور خارجه: بر اساس بند نخست یادداشت تفاهم، جنگ در تمامی جبههها از جمله در لبنان باید به طور کامل خاتمه یابد.




نظر شما